Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до Фонду гарантування із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
У якій формі можна подати звернення до Фонду гарантування?
Звернення може бути усним чи письмовим.
Письмове звернення надсилається на поштову адресу Фонду: вул. Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053, засобами електронного зв’язку на електронну пошту [email protected] або передається громадянином до Фонду особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через «Гарячу лінію» Фонду за номерами телефонів: 0-800-105-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України) або (044) 333-36-55 (згідно з тарифами оператора зв'язку).
Як правильно оформити звернення?
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь.
Який термін розгляду звернення громадян Фондом гарантування?
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються Фондом у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівництвом Фонду може бути встановлено необхідний термін для його розгляду. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Який термін розгляду заяви про виплату гарантованої суми відшкодування?
Відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про звернення громадян», звернення вкладників до Фонду гарантування щодо виплати Фондом відшкодування в межах гарантованої суми розглядаються в порядку, встановленому законодавством про систему гарантування вкладів фізичних осіб.
Заяви про виплату гарантованої суми відшкодування, надіслані (подані) не пізніше дня подання документів для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про ліквідацію банку як юридичної особи, розглядаються у строк, що не перевищує трьох місяців.
Як дізнатись про розгляд звернення Фондом гарантування?
Дізнатись про стан розгляду звернень громадян та/або запитів на інформацію можна в робочі дні з понеділка по четвер з 9:00 до 13:00 та з 13:45 до 18:00, а також у п’ятницю з 9:00 до 13:00 та з 13:45 до 16:45 за номером телефону: (044) 333-35-85.
Нормативно-правові акти: