ПРЕС-РЕЛІЗ
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб висловлює подяку банкам та телерадіокомпаніям, які долучились до реалізації соціальної рекламної кампанії з підвищення рівня фінансової обізнаності українців. У співпраці із банками ПАТ «Кредобанк» та АТ «ОТП Банк» Фондом були створені відео- та аудіоролики про систему гарантування вкладів, визнані Національною радою з питань телебачення та радіомовлення соціальною рекламою. Протягом останніх двох місяців вони транслювались на 11 телеканалах та 10 радіостанціях країни.
У відео- та аудіороликах міститься основна інформація про державні гарантії, на які можуть розраховувати вкладники українських банків: йдеться про розмір гарантованої суми відшкодування (200 000 грн), види вкладів, що гарантуються, вказуються адреси веб-сайту та номер телефонної гарячої лінії Фонду.
Значний вклад у справу підвищення фінансової грамотності громадян зробили телеканали та радіостанції, які долучились до поширення соціальної реклами Фонду. Протягом серпня-вересня відеоролик про систему гарантування вкладів транслювався на телеканалах «ТРК Україна», «5 канал», «Тоніс», КП КМП ТК «КИЇВ». А також – в ефірах каналів Івано-Франківської регіональної дирекції «Карпати», Дніпропетровської регіональної дирекції, Житомирської регіональної дирекції, Запорізької регіональної дирекції, Харківської регіональної дирекції, Херсонської регіональної дирекції «Скіфія», Чернігівської регіональної дирекції.
Аудіоролики прозвучали в ефірах радіостанцій Івано-Франківської регіональної дирекції «Карпати», Житомирської регіональної дирекції, Запорізької регіональної дирекції, Київської регіональної дирекції, Кіровоградської регіональної дирекції, Сумської регіональної дирекції, Тернопільської регіональної дирекції, Харківської регіональної дирекції, Херсонської регіональної дирекції «Скіфія» та Чернівецької регіональної дирекції.
Підвищення рівня освіченості громадян щодо системи гарантування вкладів фізичних осіб є одним із пріоритетів діяльності ФГВФО. Утім стабільність банківського сектору та підвищення рівня фінансової грамотності громадян є спільною відповідальністю усього суспільства. Фонд сподівається, що ініційовані ним соціальні інформаційні кампанії стануть ще більш масовими та популярними.