1. Замовник
1.1. Найменування: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
1.2. Код за ЄДРПОУ: 21708016
1.3. Місцезнаходження: вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
2. Працівники Фонду, які здійснюють зв’язок з учасниками:
- Костюков Дмитро Ігорович – заступник начальника управління з питань стягнення шкоди, email: [email protected], тел. +38(098)238-25-10 (з технічних питань);
- Боднарук Петро Миколайович – провідний юрисконсульт відділу координації закупівель та контрактування, email: [email protected], тел. (044) 3333-566 (з організаційних питань).
3. Інформація щодо предмету закупівлі
3.1. Найменування предмету закупівлі: послуги з пошуку та арешту активів, а також з представництва інтересів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та/або ПАТ «УПБ» у судових (кримінальних, цивільних, господарських) процесах щодо відшкодування шкоди (збитків), заподіяної (-их) ПАТ «УПБ» та/або його кредиторам, пов’язаними із Банком особами (власниками, керівниками та/або іншими особами, визначеними частиною першої статті 52 Закону України «Про банки і банківську діяльність»), у закордонних юрисдикціях (за необхідності – у юрисдикції України).
4. Місце та спосіб отримання документації відкритого конкурсу: сканована копія документації повторного відкритого конкурсу українською та англійською мовами розміщена на сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
5. Подання пропозицій для участі у відкритому конкурсі:
5.1. Місце: вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053, (канцелярія)
5.2. Строк: до 10:00, 22.03.2021.
6. Розкриття конкурсних пропозицій:
6.1. Місце: вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053.
6.2. Дата: 22.03.2021.
6.3. Час: 15:00.
7. Критерії та вимоги, яким повинен відповідати учасник відкритого конкурсу.
7.1 Критерії та інші вимоги до учасників визначені документацією повторного відкритого конкурсу.